Absint och overenergi


Igar var jag och Emelie pa partyhumor!
Vi begav oss till partygatan Oxfordstreet och kopte oss god vodka cruiser och mycket mystiskt dricka - Absinth energydrink.
Lat lite spannande.
Ren absinth borjar man hallucinera av, men en svagare variant kande vi att vi nog vagade oss pa. 
(snor lite bilder av Emelie har...)

Det var ackligt! Smakade konstigt av lakrits blandat med hostmedicin och sockerdricka. Inga hallucinationer fick vi heller! Men jaklar vad man blev full av energi!

Efter en absinth ville vi upp och springa och dansa loss!

Vi gjorde en valdigt vacker film dar vi ser ut att vara hur fulla som helst, men efter en liten flaska kan det nog inte ha varit sa farligt...
Den kanns inte sa lamplig att visa har, aven om man skrattar ihjal sig nar man ser den. Den far visas for noga utvalda personer :P

Nu fick jag upp dragkedjan pa julklanningen! Men den satt konstigt tajt och var myckat obekvam, sa jag far nog vanta ett tag till innan jag kan ha den pa mig igen!


Kommentarer

Postat av: beca

visa mag! ;D

2009-07-13 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0