Fast pa vagen?

Checkade just in. Herregud vilket krangel! Emelies biljett gick bra, men jag var tvungen att ha en pappersbiljett, fast vi har bokat de elektroniskt och precis pa samma satt. Hon kunde inte hitta min elektroniska biljett i datorn. Tog en valdig tid innan hon kom paa hur hon skulle fixa det hela. SOm tur var fick aven jag folja med flyget tillslut! Men, vi far inte sitta bredvid varandra. Traaaak! Jag ar valdigt orolig infor Singapore! Vi har bara en timme pa flygplatsen och nu maste vi tydligen hinna med att checka in vart bagage igen, fa nya biljetter och ga igenom alla kontroller dssutom! Nar vi flog hit hade vi en och en halv timme pa Paris flygplats, det var hur stressigt som helst och da behovde vi bara hinna till nasta gate! Hur tusan ska vi klara det har! Hoppas verkligen att vi hinner med flyget, annars far vi val spendera natten i Singapore...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0