Snart ar det over...


Bara 10 dagar kvar i Australien nu!
Herregud var sista tiden har gatt snabbt! Jag har redan jobbat en manad med Expression Session och tiden bara flyger ivag.
Innan jag kom till Australien hade jag bara varit borta hemifran i en vecka som langst. Nu har det gatt ganska exakt 8 manader sen vi kom hit! Laaaaang tid! Men jag angrar verkligen inte att vi har stannat har sa lange. Angrar verkligen inte allt vi har upplevt och alla galna manniskor vi mott. Gosh.
Men nu langtar jag efter att komma hem. Kanner mig fardig med Australien for den har gangen, aven fast det finns sa himla mycket kvar att se; vastkusten, Red Centre, Darwin och hettan i norr... Det far bli en annan resa!

Sex av dagarna kvar i Sydney!
Sa mycket jag vill gora for sista gangen innan vi aker hem!
Aka till varldens finaste Maroubra (dar vi hade var forsta lagenthet), besoka Bondi beach och ta farjan till Manly igen, se billig tisdagsbio i Randwick, ha en sista partykvall och festa loss i stan, ga ner till hamnen och beundra bron och Operahuset...
Dessutom shoppa en massa presenter och snygga klader till mig sjalv!
Ah... jag kommer inte hinna!


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Jag håller med, oj vad tiden går fort! Tänk att du varit borta så länge. Snart kommer du hem! Längtar jättemycket efter dig!! Puss

2009-07-23 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0