Update.


I Canberra nu, kollar pa Neighbours.. Kat kommenterar allting! Hon ar verkligen insatt...
Bridget ar dod och alla sorjer. Snyft snyft!
Nehe, nu bytte Catherine till trakigt matlagningsprogram dar de kokar kykling. Boooooring!

Idag har jobbet gatt riktigt bra och vi har fotat en massa glada ungar. Idag ar en dag nar jag gillar jobbet!
Nu vill jag se lite av Canberra ocksa! Har bara sett shoppingcentret och stallet vi bor pa an sa lange.

Alla vagar har gar runt i cirklar. Jag blir sa forvirrad! Helt omojligt att fatta at vilken riktning man ar pa vag.
Jag och Catherine jobbade sjalva igar och behovde darmed hitta till shoppingcentret sjalva. Det gick inte bra!
Vi skulle folja skyltarna till Tuggeranong, men plotsligt sa forsvann de bara och vi hamnade langt bortat helvete pa fel stalle! Tur att vi akte hemifran tidigt, for trots en hel massa trassel kom vi bara 5 minuter for sent...

Na, nu ska jag vara lite social.. Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0