Uppdatering fran Brisbane

Hmm... hade tydligen bara sparat detta som utkast for typ 4 dagar sedan, sa publicerar det nu i stallet!

Nu har jag kort bil i Brisbane!
Helt sjalv! Genom city! Med trailer! I vanstertrafik!
Woho, I rock!
Tur att de lamnade GPSn hos mig, annars hade jag varit en aning forvirrad... Att det fick damp och slutade fungera nar jag forsokte leta mig ut ur city ar en annan sak.

Fotningen rullar pa. Bara det att det var himla lite folk i shoppingcentret efter lunch. Sa vi fick inte mycket gjort.
Vi har sett en unge valta en kundvagn och sla huvudet i disken pa Donut King, vi har lyckats fa en unge att ramla ner fran var fotoscen och sla huvudet i golvet och vi har busat med babisar som plotsligt borjar gallskrika. 
Mycket dramatik i shoppingcentret.
 
Nu tar tiden slut pa datorn har, tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0