Hejhopp!


Nu befinner jag mig i Brisbane!
Har fotat en hel massa och det gar alldeles utmarkt!
Trivs verkligen med det har jobbet maste jag saga.

Jag kommer att bli sa uttrakad nar jag gar tillbaka till skofotot sedan. Samma poser och utsnitt hela tiden, ingen variation alls och 30 sekunder per unge.
Har far man verkligen vara kreativ och leka med olika klader, hattar, sapbubblor och roliga tyger. Alskar det!

Stallet vi bor pa nu ar verkligen fint. Som ett litet hem med superskon sang och det basta av allt - en TV! Har inte kollat pa TV ordentligt pa flera manader. Stallet ligger precis vid stranden och det ar jattefint pa morgonen precis nar solen gar upp.

Jesse, chefen, har verkligen varit generos och bjudit oss pa goda middagar och lyxig frukost. Men nu har han flugit tillbaka till Sydney igen. Tydligen flyger han 2-3 ggr/vecka! Lika vanligt som att ta bussen for honom...
Valdigt bra att flyga med Jesse, da far man gratis frukostbuffe pa flygplatsen och slipper allt koande...

Na, nu tzr tiden slut har pa det superdyra inernetcafet i shoppingcentret.. Slut pa rast och tillbaka till arbetet!


Kommentarer

Postat av: linda

Heeej!

Härligt att höra att det går bra!!!

2009-06-28 @ 23:40:01
URL: http://www.pyromaniart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0