Servitrismoa


Woho!
Skickade in mitt CV pa en massa hemsidor igar, och senare pa kvallen fick jag komma pa intervju for ett servitisjobb pa en Amerikansk hamburgerbar som ska oppna nasta vecka.
Det verkar riktigt kul!
Valkomna folk, servera och vad man nu sysslar med som servitris.
Riktigt nara dar jag bor dessutom, 15 min promenad till Oxford st. Toppen!
Pa mandag hor han av sig om jag har fatt det eller ej. Det verkan lovande, men vi far se hur det blir med den saken.
Intervjuer har gatt bra forut utan att jag har fatt jobbet, men hoppas att det gar vagen denna gang!
Verkar som att det skulle bli en valdig massa jobb i sadana fall, mycket kvallar och natter till en borjan.
Money, money. Det behover jag!

Efter intervjun blev det filmkvall med Gauthier. Krop ihop i hans sang och sag  nan film med Will Smith som jag inte minns namnet pa nu.
Riktigt bra var det i alla fall!
Men laggdags blev alldeles for sent...


Kommentarer

Postat av: Anonym

Pluttgulla!

Jag har sett jag missat samtal från dig och jag känner mig pissedålig som missat. Har haft sista komvuxveckan så nu kommer allt bli lugnare! Jag har varit så jäkla stressad och inte orkat kolla mobilen över huvudtaget. Men jag saknar dig så jäkla mycket alltså! Hoppas allt är bra! <3 Kråkansson!

2009-06-05 @ 13:15:37
Postat av: Fat Mama

Håller tummarna för jobbet!!

Just nu behöver du inte sakna den svenska sommaren. Från att ha varit bortåt 25, så har det legat mellan 6-10 med regn och rusk. Blommar gör det dock för fullt. Har just varit ute i kylan och plockat "nationaldagsblommor", en blandbukett med bla. smörblommor och hundkex och en med stora lupiner. I morgon får du ta fram svenska flaggan och sjunga "Du gamla du fria, du smällfeta ko.." Puss från Fat Mama.

2009-06-05 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0