Striptease


Nyss var jag pa varldens konstigaste intervju.
Trodde att det var servetris/underhallare pa en restaurang, men jag blev lite misstanksam nar stallet henne Joanna's Showplace.
Gick dit i alla fall.
Det visade sig vara en jakla strippklubb!
De sokte "nude dancers". Dansa naken, jomenvisst!
Det var upp till mig om jag ville ta av mig kladerna eller inte, men man tjanade inte alls sarskilt bra om man valde att behalla underkladerna pa. Dessutom jobbade man helvetestimmar som skulle inneburit typ 4 timmars somn.
Jag kande inte riktigt for att jobba tillsammans med ett gang nakna tjejer och utfora lapdance pa fulla gubbar.
Sa jag sa nej. Konstigt va?


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Har du hört något om Hamburgeriet??

Det verkar ju passa dig bättre än nakendans, tycker jag.

2009-06-09 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0