Toongabbie i... morker.


Det blev inget Toongabbie i solsken.
Det hann bli helt morkt lagom tills jag kom dit!
Forst tog det en valdans tid att ta reda pa hur bussarna gick dit jag skulle idag och nar jag val befann mig pa tagstationen sa upptackte jag att jag hade glomt planboken hemma... Typiskt.
Sa jag fick ga hela vagen hem igen, tog val en halvtimme, och sedan ga tillbaka in till stan igen for att sedan aka tag nastan en timme.

Biancas hus! Fran forra gangen jag var dar...

Vardagsrum.
Nu dog kamerabatteriet, sa ni far inga fler bilder idag. Haha!

Vi kollade pa en massa bilder pa Bianca och hennes busiga vanner och gamla bilder fran min blogg.
Gud vad mycket saker som kom upp som jag helt glomt att jag har gjort! Ta en titt i arkivet om ni vill!
Sedan sag vi "The Science of Sleep" fran samma regissor som "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind".
Riktigt bra film!
Gillar sadana dar mystiska och konstiga filmer...

Iskallt att ga hem fran taget sedan. Kandes nastan som frost ute. Brrr.
Kom igen Australien! Ge mig varme!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0