Varfor sa manga svara fragor?!


Intervjun gick bra idag!
Tror jag i alla fall. Alltid svart att veta med de dar luriga herrarna.
Hur manga svara fragor som helst hade han! Utan tvekan den svaraste intervjun jag nagonsin varit pa.

Forst det latta:
"Beratta om dig sjalv!
Va har du jobbat med tidigare? Hur lange? Varfor slutade du?
Hur lange har du varit i Australien? Vad har du gjort under tiden du varit har?
Din reskompis, vad jobbade hon med forut? Hur lange? Varfor slutade hon dar?
(Men herregud, vad har det med saken att gora!?! Han skrev upp allt jag sa dessutom. Varfor skulle han vilja minnas saker om Emelie?)
Har du nagra problem med att resa ivag ibland och vara borta fran din kompis?" (Emelie flanger och far anda, sa jag tror inte att det skulle gora sa mycket skillnad...)

Sen det svara...
"Vad ar det svaraste du gatt igenom i livet? (Fy fasen, kandes som att jag blottade mig som tusan)
Vad ar dina styrkor?
Din storsta svaghet?
Vad ogillade du med ditt forra jobb?
Hur loste du argument pa din forra arbetsplats?
(Halla, jag brakar inte med folk!)
Varfor ska vi anstalla dig istallet for nagon av vara andra kandidater?
Hur varderar du dina egenskaper och fardigheter?
Hur anser du att en bra arbetsplats ar?


En massa sadana dara komplicerade fragor som man maste tanka efter en massa innan man svara nagot som later smart. Pa engelska dessutom. Som visar att man har forbattrat sina svagheter och klarar av att ta ansvar... Puh!
Kande mig helt matt nar det var klart...

Hoppas verkligen jag far jobbet! Hur kul som helst att aka runt till olika shoppingcenter och fota sota ungar.
Bra mycket hellre detta an nagot saljjobb kanner jag...

Jag tog en massa kort i Bella Vista som var hur fint som helst!
Men kameran ar dod nu som sagt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0