'yes' Optus!


Kom just tillbaka fran annu en intervju.
Optus, telefonforetaget.
Jag kan nog rakna med att jag far jobbet. Har man an gang jobbat med salj, dessutom inom Cobra Group sa ar det inga problem att fa ett nytt saljjobb.
Han som intervjuade mig var valdigt trevlig och kande mina forra arbetsgivare. Han verkade gilla mig.

De skulle ringa senare i eftermiddag och saga om jag fatt jobbet eller inte.
I sa fall borjar jag pa mandag.

Problemet ar bara att jag redan har sagt att jag kan borja pa mandag med Radda Barnen-jobbet.
Men nu jag har bestamt mig for att jag hellre vill jobba med Optus.
Aven detta dorr-till-dorr, men battre betalt - $100-120/salj, mot $40-90.
Dessutom tror jag att jag ar battre pa att erbjuda folk battre telefonservice an att fa dem att skanka pengar till valgorenhet.
Gor jag bara ett salj per dag blir det minst 14 000 kr/manad (behover inte skatta dessutom) och det ar ju bra!
Forhoppningsvis gor jag mer an ett salj. 

Far val ringa Radda Barnen och saga att jag har fatt ett annat jobb, om jag nu far detta.
Problemet ar att kontoren ligger vagg i vagg och har samma reception...
Sa jag maste traffa hon som intervjuade mig typ varje dag och det blir ju lite pinsamt.

Men allra helst vill jag ha fotografjobbet saklart!
Men hur det an blir sa har jag ett jobb nu i alla fall och det ar toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0