Midsommar mitt i vintern


Snygga fotostudion...

Skoont! Det blev inget jobbande igar!
Det betydde party pa Midsommarafton istallet!

SWEDE AS...Midsommar i gratistidningen mX.
IKEA bjuder pa sill och annan hemsk midsommarmat.

Jag hade vantat mig party med en massa svenskar, men det var bara Niklas, Henrik och tysk/svensken Sven pa puben nar jag kom dit.

Himla goda pizzor kakade vi. En med kanguru, en annan med anka och en kyckligpizza.
Annorlunda och hur gott som helst! Lyckades inte fa det att se sarskilt gott ut pa bild dock.

Sven forsvann tidigt for han skulle pa brollop dagen efter. Vi andra drog vidare till "Jacksons on George", en klubb med fem vaningar och Niklas kopte mig varldens storsta glas med ol.
Na, forlat, tva. Sen var jag...snurrig.

Vi stotte ihop med australienaren Nic som hangde med oss resten av kvallen.

Killarna ville se pa Sverige-Italien. Kval till VM om jag fattade det ratt. Tydligen en valdigt viktig match, sa jag fick snallt sitta och glo pa TV jag med i en halvtimme. 

Nic var inte heller sa fotjust i fotboll...

Sen begav vi oss till "The Argyle" dar de hade DJs i glasburar och himla haftig inredning.
Svenskan Maria anslot sig till vart lilla midsommarfirande och det blev en valdigt lyckad kvall, aven om vi inte blev sa manga och Niklas mobbade mig for att jag ar liten!
Jag kan val inte hjalpa att han hanger med mig nar han ar 29...

Jag bjuder pa en fin liten video dar jag skammer ut mig och sluddrar som tusan.
Aja, lite kul ska ni val fa ha.
En galen kille lirar gitarr och Nic kryper in i sin troja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0