Hej, vill ni skanka pengar?


Yehoo!
Var pa en intervju idag, for CDMG marketing. Om jag vill kan jag borja jobba dar pa mandag!
Grejen ar att det ar commision based igen, alltsa betalt per salj. Denna gangen for Radda Barnen.
Inte sta pa gatan eller ga till olika foretag, utan har ska man knacka dorr, alltsa ga hem till folk for att fa dem att skanka pengar.
Kanns lite nja... men vart att ge det ett forsok.
Hon jag intervjuades av sa att medellonen ar pa $800-900/vecka, vilket skulle innebara mellan 19 000 - 22 000 kr / manad. Riktigt bra! Om det stammer forstas.

Det jag hoppas med pa ar intervjun jag lyckat fixa tills i morgon
Ett fotografjobb, fota harliga ungar i en studio. Kolla in har om ni ar intresserade. 
Om det nu ar fotograf jag har ansokt som. Forstod inte riktigt nar jag laste annonsen, men det ar i alla fall nagon slags "team member" i det fotoforetaget... Visar sig troligtvis i morgon.
Problemet ar bara hur jag ska komma dit. Kontoret ligger i Bella Vista, en forort nordvast om Sydney.
Ser ut att ligga over en timme bort. Inga tag gar dit, sa ska forsoka ta reda pa nar det privata foretaget Hillsbus kor sina bussar... Krangel. Hillsbus ar dyrt! Hoppas det ar vart resan dit bara...

Dessutom har jag en till intervju pa fredag!
Telefonforetaget Optus. Jobb 12-20, man-fre. Vet inte alls vad jag ska gora, antingen salja saker pa telefon eller kundservice. De namnde bada sakerna i annonsen...
Hoppas pa kundservice med timlon!

Sa det borjar lossna lite. Kanns som att nagot av dessa jobb borde funka!
Och nej, hamburgerrestaurangen jag var pa intervju for ringde aldig tillbaka, sa jag antar att de valde nagon annan snorunge som servitris...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0