Ljus i mitt hus


Inget jobb igar. Inte idag heller.
Too bad!
Forsoker leta efter andra jobb, men det ar inte latt inte...

Pa kvallen begav jag mig ut pa ljusvandring med Colin, Lloyd, norrmanen jag aldrig minns namnet pa och nan schweizis (hur stavar man?!) tjej fran hostelet.
Hela Sydney hade forvandlats med ljus i alla ragnbagens farger.

Jag kande julstamning som tusan! Lustigt med ett halvar kvar till jul...

Bilderna ar fula och oredigerade nu nar Emelie har med sig datorn med Photoshop till Canberra..
Enjoy anyway!

Spindelnatstak i tunneln och ett stangsel fullt med plastflaskor som blinkade som aldrig forr!

Colin i ensamheten.

Fina broooon...

Tuffigt hus

Coola vaggen som andrade monster nar man rorde pa sig.


Colin i regnbagen.

Sadant man helst inte vill att Colin ska gora...

Operahuset var hur tufft som helst med olika bilder som projecerades pa huset.

En bat ville vara med.


Norrman!

Folket var trakigt och ville inte vara med pa bild riktigt...

Tusan vad jag gick igar!
Tre timmars vandring utan vila - fran lagenheten till hostelet, ner till Circular Quay och alla ljusgrejer runt ikring och sedan tillbaka till lagenheten igen.
Plus att jag hade gatt runt pa stan en massa innan.
Sedan hade mina fotter lite ont, men motion fick jag i alla fall!



Kommentarer

Postat av: Emelie

Men hallå, det är ju min dator, varför skulle jag inte ta med den till Canberra när jag åker dit? Vill du ha photoshop får du väl skaffa dig en egen dator...För övrigt heter normannen Mårten, men kallas Leo eftersom det är hans efternamn, och lättare för engelska människor att säga..

2009-06-06 @ 16:29:52
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0