Pensiohaket


Igår natt somnade jag ensam med en 80-årig gubbe i rummet på hostelet.
Uuuuuhhh...

Plötsligt dök det upp en massa gamlingar på hostelet. Vad tusan gör de här?!
De flesta hostel brukar endast vara för backpackers upp till 35 år. Vad är detta, ett pensionärshäng?

Men det är lungt och skönt här. På förra hostelet var det party natten lång på gården utanför sovrumsfönstret.
Eller, lungt tills nu verkar det som. Här är det alkoholförbud, "Strictly NO alcohol on the premises" står det lite överallt, men för tillfället verkar ingen bryr sig. Jag sitter mitt bland ett gäng pokerspelande vindrickande killar. En kortlek med nakna tjejer har de. Nice.

Jag kanske borde hitta på något nu känner jag.
Har hängt på hostelet på tok för länge medans Emelie är ute och roar sig med Adam...
Gaaah, orkar inte gå ut och festa med folk från jobbet med risk att stöta på Nathan.
Vad göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0