Trosmysteriet


Mina trosor försvinner spårlöst!
Trots att jag har köpt fyra trosor extra sedan jag kom hit, så har jag ändå inga kvar att använda när veckan är slut!
Vi tvättade innan vi drog till Melbourne, men nu ligger alla underkläder i smutspåsen igen...
Jag förstår ingenting!
Någonstans i väskan gömmer sig säkert de rena trosorna, men tro mig, jag har letat och jag kan omöjligt hitta några!
Tvättar nu. Det behövs.
Det får väl bli en tur på stan imorgon och inhandla fler trosor. Min budget gillar inte detta!


Kommentarer

Postat av: Dylan

Jag har typ samma problem fast med strumpor. De flyr min stumplåda så fort de får chansen, förstår inte varför. :P

2009-03-08 @ 15:40:36
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0