Funky englishmen

Tillslut blev det utgång med ett gäng galna engelsmän och en fransk tjej från hostelet igår.
De bjöd mig på vodka med äppeljuice och sedan bar det av till Funk Bar.

Riktigt bra liveband som spelade där! Det svängde minsann.

Rob och Vinnie.
Rob sa olika namn varje gång någon frågade honom vad han hette, men jag fick se hans körkort så jag vet allt att det är Robert han heter. Han var en liten luring minsann. Låtsades att han kom från Tyskland, sedan Polen och Ryssland.
Jag lärde alla att säga "Skål!" och sedan körde de skålningen på svenska resten av kvällen.
Vinnie var helrolig att dansa med. Knasiga moves hade han...

Colin och James...

Clair och Tommy.


Oh, vad heta vi är.

Sen drog vi vidare till baren Three Monkeys där de hade en klubb med liverockband på övervåningen.
Men det blev faktiskt bättre när bandet slutade spela och vi dansade loss till senaste radiohitarna som Lady Gaga "Poker Face".
Sjukt kul kväll blev det! Lätt bättre än att behöva förklara sig för Nathan...

Men tusan vad ont mina vader gör idag.
Helvete!
Jag kan knappt stå upp. Varje steg känns som knivhugg.
En massa timmars gående upp för backar i Blue Mountains, sedan dansande i 3-4 timmar på det.
Då blir benen möra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0