Brrrrum!


Förresten, jag körde ju bil på Nya Zeeland! Första gången på över 5 månader...
Kanske jag har glömt att säga.
Och det gick bra, trots vänstertrafik och första gången med automatväxlad bil.
Eller det var nog snarare lättare med automat, för då behövde man inte tänka på växlingen med vänster hand...
Men blinkersen och vindrutetorkarna satt på motsatt sida, så det var lite förvirrande till en början...

Hade velat köra mer, men vågade inte riktigt för mina hemska hostattacker som jag fick stup i kvarten.
Inte bra att köra bil när man hostar och känner sig allmänt konstig i kroppen.
Så det blev bra ett par timmar två dagar av sju.

Nu har jag testat på att köra vänstertrafik i alla fall. Alltid något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0