Det senaste


Nu har jag gatt pa bio med Bianca, sett "Angels and Demons" som var riktigt bra,
klippt mig billigt for $20 i Parramatta, last himla bra bok hela dagen
och gjort nagot spannande jag aldrig gjort forut, men det ar inget vi talar om i bloggen...

Det dagisjobbet vet jag inte hur det blir med riktigt. Idag har de inte ringt i alla fall.
Men men, en ny dag i morgon!
Nagon fran ett fotojobb jag har sokt ringde forut, men jag hann inte svara.
Hon lamnade bara ett meddelande och sa att jag skulle ringa tillbaka efter kl 15, vilket jag gjorde, men svarade hon da?
Nej!
Kanske far jag napp dar med i morgon. Hoppas det! Det jobbet verkar himla kul det med, jobba i fotostudio och fota ungar. Typ som skolfotot sakert, men da gor jag nagot jag kan i alla fall.

Internettiden pa PeterPans ar slut, internet i lagenheten funkar inte alls for tillfallet,
nu blir det middag!


Kommentarer

Postat av: Johanna

Berätta vad du gjort som är spännande och nytt men som inte passar sig för bloggen, innan jag dör av nyfikenhet!



Jag såg också Änglar och Demoner igår. Asbra! Men jag och Lisa höll på att dö av spänning!

2009-05-25 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0