Jobb hit och jobb dit


Jag haller pa att leta jobb for fullt.
Vi aker ju tillbaka till Sydney i natt.
Ska sova pa flygplatsen och grejer, checkar namligen in vid 4 am. Kul!
Anyway, jag hittade ett jobb som lat himla kul;

Junior Digital retoucher - full-time
Fun and friendly boutique portrait and wedding studio is currently seeking a full time junior digital retoucher.
Applicants must be enthusiastic, hardworking and willing to learn.
Must have sound knowledge of Photoshop and/or Lightroom, and an understanding of digital workflow.
Must be able to liaise with clients over the phone.
Experience not required.

Perfekta jobbet.
Annars hittar jag inte sa mycket alls.
Orkar inte jobba mer med sales, kanner mig inte kvalificerad for sa manga jobb som later roliga...
AAAAAAAh. Kan man inte bara vinna pa lotto sa att man slipper jobba?
Eller kan ingen bara ge mig det perfekta jobbet utan att jag behover leta efter det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0