The best road trip ever!


Har far ni en hel massa bilder fran var road trip genom New Zealands norra o.
Titta och njut, hehe..

Jag gick in i Waitomo Caives och akte bat under en himmel av lysmaskar.
Haftigt var det! (Tog kort pa en skylt, for man fick inte fota dar inne...)


Laga mat...

Campa vid sjo och vakna till soluppgangen.
Mysigt, men fy helvete vad kallt!






Mitt fina finger som jag klamde i bildorren...


Sjo i Rotorua, staden som stinker av ruttna agg fran allt svavel i alla kokande varma kallor och gejsrar.



Jag har ett eget kladmarke har!
Folk tycker att det ar lustigt att jag heter Moa, precis om den New Zealands utdoda fagel...

Mud pool, Wai-u-tapu. Har stank det!


Gegga och jox som bubblar och har sig med over 300 grader!


Artists Palette, for alla haftiga farger som mineralerna ger ifran sig.




Champange Pool.



Gron slajmsjo...

Lake Taupo, storsta sjon. Det var over den som vi hoppade fallskarm.

Micheal hoppar....

...ramlar... och blir sandig!
Sand overallt, till och med i munnen! Inte kunde vi duscha pa ett par dagar heller...


Jag illustrerar skydive...


Sova i bilen, vakna pa morgonen med frost ute. Brrrr!

Huka Falls!



Haftigt snoigt berg utanfor Taupo.



Vi vandrade ett slag i Sagan om Ringen-landskap i en nationalpark,,






Fler bilder kommer....!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Coolt, det där är ju verkligen Sagan om ringen-landskap på riktigt. Helt annan natur än vad man vant sig vid att se på dina bilder tidigare på bloggen. Vem är Michael förresten?

2009-05-08 @ 16:22:54
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0