Berätta lite om dig själv...


Anställningsintervju idag. Igen.
E&S Skolfoto var på Arbetsförmedlingen, så det fick bli ett besök dit innan skolan.

Och. Det gick bra! De var väldigt trevliga hela högen. En av dem fotade min klass för KGB-katalogen, så han kände igen mig. Lite kul.

De sa att det var de bästa bilderna de hade sett från någon sökande, så det var väldigt roligt att höra! Men som vanligt då, det enda som talar emot mig är att jag är för ung. De var tveksamma om jag skulle klara det såhär direkt efter skolan. Det är en väldigt slitig bransh, som jag har berättat om tidigare.
Oftast måste man vara på skolan 7.00, innan ska man ha hittat dit och burit in utrustningen, sedan uppackning och uppställning av alla saker ungefär en timme. Ibland går man inte hem för än kl 16. Långa dagar...

Men jag vill ha det! Det verkar så himla bra. Jag måste tro på att jag skulle kunna klara av det.
Perfekt anställningstid och bra lön.
Hoppas, hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0