Förfesten 2

Efter en rolig tur till Jönköping bar det av till Becka för lite förparty. Jag hade ingen dricka dock. Ingen ville köra mig, så jag fick ta bilen och därmed hålla mig nykter. Elin försökte ändå få i mig ett och annat, men nänä, Moa kör inte rattfull!

image375
Emelie och Millan med kvällens första förvånade min.


Emelie ser ut att bli livrädd för Millan!
image376
Becka och Jacke spelade snyggt på gitarr.
image380
Sara med det obligatoriska sugröret. Och lite svammelprat.

Det blev en ny variant av förfestfilmen.. hemskt!
image391
Haha, vad håller jag på med! Jag undrar hur detta ser ut på film...
Blid snodd från Emelies blogg.
image379
Ett monster!
Egentligen en grotesk bild med dubbelhaka och grejer... men den bjuder jag på!
Foto: Emelie.


image382
image383
Haha, jäkla sötunge!


image385
Elin mer gitarren i högsta hugg!


Äckellpäckeldrycken som Sara fick i 19-årspresent av Becka.
image388
En liten trudelutt av Becka fick avsluta förfesten. Sedan fick vi väldigt bråttom till Hugo för att utnyttja våra fribiljetter innan tolvslaget!


Kommentarer

Postat av: emelie

alltså, den där minen måste jag fortsätta med, väldigt snygg liksom..

2008-04-06 @ 08:57:54
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0