Not a big deal...


Jag är lite nervös inför imorgon.
Okej, det där var en underdrift.
Jag är JÄVLIGT nervös inför i morgon!

Jag ska nämligen ta en bild på personalen på Navestadsskolan. 80 st i en gruppbild!
80 stycken!
Ta bilden är väl inte det svåra. Det svåra är att ställa upp alla så att alla syns lika mycket, alla kollar in i kamera, ingen blundar och alla ler. Dessutom ska alla bilda en liten båge med de längsta ute på kanterna och de korta i mitten. Så ska man va lite rolig också så att det blir en trivsam stämning.
Och jag som aldrig har ställt upp och fotat mer än 12 personer...
Kunde jag inte fått något mitt i mellan först. Steget från 12 till 80 är ganska stort liksom.

Till på köpet ska jag åka dit själv, hitta rektorn på skolan, se vart jag kan låna typ 35 stolar och 10 bord och hitta en bra plats för fotografering där jag sedann ställer upp allabord och stolar. Jag måste se till att få lite bärhjälp där känner jag.
Efter att jag har fotat en klasstavla, mätt ljuset, ställt upp alla människor och tagit bilden, så ska jag ta namn på alla också.
Men de är så stora, så det klarar de nog av att skriva själva... Puh!

Inte slut ännu... Sedan ska jag fota alla arbetslag själv, typ fem stycken och ställa upp dem på lite olika roliga ställen med varierande poseringar.

Se om jag klarar det här utan att få hjärtsnörp och kola vippen....
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Postat av: rebecka

Lycka till! tänk på att dom är lärare, ofta utan humor..:P

2008-08-13 @ 23:03:43
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka
Postat av: Eva Linder

Håller med rebecka: lärarae har oftast ingen humor. Fy vad vi generaliserar, men det ligger nog mycket i det. Lycka till!

2008-08-14 @ 08:35:30
Postat av: Geccod

Ja, lycka till nu! :-)

2008-08-14 @ 12:22:13
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: DIN ANNA

LYCKA TILL! det där kommer du klara galant! du är ju bäst mos!

2008-08-14 @ 12:28:32
URL: http://finnsknappt.blogspot.com
Postat av: emmy

haha hela huvet stormar. det var ganska skoj.

2008-08-14 @ 21:02:40
URL: http://ridethestorm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0