Barnaskara


Andra dagen på sportlovscirkusskolan avklarad.
Barnen var betydligt lugnare idag, bortsett från ett par incidenter...

Marcus: Seriöst, jag gillar inte den där ungen!
Moa: Har det hänt nåt eller?
Marcus: Hon är en sån som skulle kunna bli en massmördare.
Moa: Haha, vad fan säger du?!
Marcus: Alltså, hon är ju helt likgiltlig till allting. Hon skulle kunna dra fram en kniv och bara snitta upp någon. Utan att röra en min.

Haha, Marcus är störd. Men helt överdrivet var det inte. Fasen, ungen gav en liten grabb värsta örfilen efter att han sa en dum kommentar till henne. Helt likgiltlig när hon drämde till, samma stenansikte efteråt.
Jag undrar vad det blir av en sån unge. Hoppas inte att det går enligt Marcus planer...

image240
Hon kanske blir som Anna.
Från Marias emo-fest i somras.


Kommentarer

Postat av: Anonym

så fet jag var (:

2008-02-19 @ 17:14:43
Postat av: Moa

Inte det minsta!

2008-02-19 @ 17:25:58
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0