Check!


Nu låter jag som ett småbarn, men idag har jag handlat mat själv för första gången!
Eller lillsyrran var med också.
Så klart har jag handlat mat som jag ska äta själv förrut, men aldrig sådant som vi behöver hemma. Det kanske inte är så konstigt när man tänker på att vi bor 4 km från affären - idag tog jag en sväng dit med bilen. Det fick bli grädde till semlorna, gurka, mango, glass, salami och lite naturgodis i smyg. En konstig mix av godsaker, men vi var i starkt behov av grädde efter det att jag hade tjatat till mig semmelbak av mamsen. Jag äter inte grädde, jag har glass till, men de andra fick mumsa.

Nu sitter jag hos Anna. Hon har pyjamas på sig och sover nog snart. Lustigkurre, det blir nog dags för mig att gå hem nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0