Lördagen


De har hittat min mobil i Romme! Så den ska skickas hem till mig.

Jag köpte en ny mobil idag ändå. Den gamla var crap. Slutade fungera ett tag så att det inte gick att ringa på den, knapparna funkade knappt. En 6120 blev det, ska undersöka den sen när den laddat klart. Samma nummer som förut.

image248

Upppd. Jag är skitnöjd med telefonen! Förutom att det inte går att ringa på den... Såklart ska allt krångla som vanligt. Det är nåt fel på simkortet, men det går inte att göra någonting åt det just nu, eftersom 3s server har bestämt sig för att inte fungera denna helg. Det får bli till att fixa de på måndag.

Till de bra sakerna: 
Skitbra ljud i högtalaren, kameran verkar fungera hyfsat - det räcker för vardagstrams i alla fall. D
et är en smartphone med jättehäftigt menysystem - det går att "minimera" program som på datorn. Alltså går det att ha uppe flera program samtidigt, som spel, mail och sms till exempel.
Det går att läsa word-, excell-, och powerpointdokument samt pdffiler.
Turbo3g, går att de på TV och sådant. Blabla.

En hel massa bra saker, fast den inte var dyr alls.


Kommentarer

Postat av: emelie

Fungerar det att ta emot sms nu? För isåfall, vad tyckte du om fridas och min jättevackerpoetiskdikt du fick?

2008-02-26 @ 20:50:24
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: Moa

Hahaha! Den var kul! Men elak..
Batteriet dog, så jag kunde inte se den förns jag kom hem och kunde ladda telefonen. Jag fick mig en rolig stund :P

2008-02-26 @ 21:25:00
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0