Nattvandring och Drummelbladet


Jag har haft alldeles för mycket att göra för att kunna uppdatera bloggen på ett par dagar. Slutspurten på projektarbetet har tagit upp väldigt mycket tid, speciellt utskriften av alla foldrarna, som alldrig ville bli rätt. Men nu är allt äntligen färdigt!
Kom och se utställningen om Lettland på Stadsbiblioteket!
När vi hade fixat klart allt i söndags blev det en frusen tur på stan i väntan på skjuts hem. Eftersom alla affärer hade stängt och ingen svarade när jag ringde, fick det bli en ensam vandring med kameran.
Inte helt fel det heller!

image172image173image174

I helgen hade jag även tänkt vara lite mer med Isak, som var på besök i Norrköping, men det hanns helt enkelt inte med. Det var synd, jag hade gärna träffat honom igen.

Igår kom KFUM på besök till utställningen - Janne och nån annan gubbe med snusläpp. Han tyckte att utställningen var väldigt bra, och det var ju skönt! Då behöver vi inte oroa oss för att faktan inte stämmer eller så... Jag hade hoppats på en väldigt bra kommentar i gästboken, men vet ni vad han skrev?
Jan Sjögren
Ingen åsikt, ingenting. Jahopp, nu vet vi att han har varit där i alla fall, som att vi inte visste det innan.

Även Folkbladet kom och intervjuade och fotade oss. Idag var det i tidningen. Världens sämsta artikel. Ta bara rubriken:
"Deras projektarbete hamnade på museum"
Jaså, det visste jag inte. Jag som trodde att det var ett bibliotek! Och hör på den här meningen till exempel:
"Vi lekte mycket med barnen och det tyckte de var jätteroligt och deras lärare tyckta att det vara bra att de fick vara med om något annat."
Korrekturläst, verkligen. Hela högen tänker också bli fotografer, tydligen.

Det spelar väl ingen roll att jag ser knarkad ut på bilden heller.


Kommentarer

Postat av: emelie

Du skulle åkt med mig, jag skjutsade ju iaf hem Frida..BTW, måste köpa folkbladet, jag kommer inte ihåg att vi sa att vi skulle bli fotografer och grejer...(och inte heller den där weirdmeningen..)

2008-02-05 @ 17:37:30
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: Patrik

Vem var det som skrev? ;O

2008-02-05 @ 17:49:31
URL: http://pooot.blogg.se
Postat av: Moa

Patrik: Åsa Hanell...

2008-02-05 @ 22:13:58
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0