Slömoa


Idag är det en sådan där härlig sovmorgon då vi börjar 12.15.
Jag borde ha ägnat betydligt mer av den här tiden till att plugga. Men jag orkar inte med.
Det blir häng på diverse bloggar i stället och sittande framför datorn utan att göra just någonting.
Men, jag har faktiskt hunnit med att skriva analys av två utställningar, så alltför mycket ska jag inte klaga på mig själv.
Då var det bara CV, personligt brev och förberedelse inför låtsasanställningsintervju kvar då...

image203

Något grönt utsläpp som vi såg någon gång under praktiken.
Jag har inte fattat än vad det var.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Men det färgas ju typ grönt då det är en läcka i typ dricksvattnen eller nåt sånt, har jag för mig.

Hehe, nice sovmorgon!

2008-02-14 @ 20:17:18
URL: http://geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0