Talk to me.


Jag har haft ett par intressanta telefonsamtal idag, förutom de med Christer, Patrik och Andreas då.

Först skulle jag ringa till Jossan för att se om vi kunde ses ikväll. Jag möttes av lillebrorsan.

Moa: Hej, är Jossan hemma?
Anton: Nääee.. hon skulle hämta någon läskig gubbe på stationen.
Moa: Haha, jasså, då får jag väl ringa till hennes mobil då!
Anton: Men det var nån jätteläskig gubbe...
Moa: Hahaha, nääe, det tror jag inte.
Anton: Jaha, vad bra! Ring henne då!

Klick.

Den läskiga gubben visade sig vara 91an David från Stockholm. Säkert jättefarlig..


Sedan blev det ett samtal till Anna om ingenting och massa strunt. Precis som det brukar vara alltså.

Plötsligt utbrister hon: Oh nej, shit, fan!
Jag: Vad är det?!
Anna: Jag råkade klippa i mina nya trosor! De var ju så fina...


Synd om dig, pucko.

image215
Såhär känner jag mig nu - en aning förvirrad vad det gäller kvällens planer, men på g!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0