Downies och flaskhistorien


Zzangbrew skickade den här bilden till mig på msn. Det uppstod en väldigt konstig diskussion..:


image7


Joakim: downs är.. det här får jag blixtar i huvudet för, men det är fan lite gulligt. alla ser ut som små ewoker från star wars. mannen i mitten är väl rätt gullig?

moa: haha, joo, det var han. alla ser ungefär lika dana ut.

Joakim: Ja, men det är en rätt gullig look eg, om den inte är för heavy och ifall man satte päls på dem. och så kittlar man alla så alla ser lite glada ut.

moa: det vore synd om de om de var tvungna att ha päls också.

Joakim: nej det är varmt på vintern. helst ska man dra ut deras öron så de får mikaelljungbergbrottaröron som sticker ut.

moa: opraktiskt om man vill ha mössa.

Joakim: opraktiskt att vilja ha mössa i ett sånt läge.

moa : man kanske fryser.

Joakim: då blir det praktiskt med mössa.

moa: fast pälsen täcker nog ändå. vad mycket läsk de ha på bilder förresten. de ska nog gå och panta.

Joakim: hah nu blev det ännu gulligare. särskilt om gubben i mitten försöker vara fiffig och har knutit fast ett skosnöre i en av petflaskorna och försöker panta om o om. och har tungan utstickandes i mungipan.

moa: jag funderar på att ha de som skrivbordsbakgrund.


Sagt och gjort - nu har jag de som skrivbordsbakgrund på datorn.
Jag ska nog byta snart. De stör mig.


Kommentarer

Postat av: damen i rött piano

du är underbar. den där joakim också, helt säkert!

2008-01-02 @ 07:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0