Fotvalk


Nu ska jag iväg och köra bil med mammsen. Vi ska åka jättelångt enligt mamma, ända till Mantorp. Tydligen är det bortom Linköping, så det är väl en bit. Vi ska göra Malin nöjd och låta henne få köpa hästjävelsaker på rea. Vi ska göra mig nöjd och låta mig få övningsköra. Snart ska jag förhoppningsvis inte behöva det mer. Väldigt snart. Tror jag. Hoppas jag för allt i världen! Nu är jag så trött på det här jäklans körkortet att jag ger upp snart! PUH!

Nu blir det lyssning på SMKs övningsköra för att komma i stämning. Tjoflöjt!


image47


Kommentarer

Postat av: Viktor

Körkort är såå skönt att ha... kan jag tala om bara för att vara lite retlig. =)

2008-01-06 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0