Gubbsnor

Det blev en liten tur ner till staden för att träffa Linda. Åååååh, vad jag har saknat den kvinnan! Tyvärr blev det inget långt möte, för jag var tvungen att ta bussen hem och äta firarmat. Det blev bara hejdå och oavslutat babbel.

Väl hemma vågade jag mig  -efter mycket om och men- ut på en egen liten åktur ner till Vilbergen Centrum för att hämta upp min blixt som levererats från United Kingdom. Det var en konstig känsla att backa ut från uppfarten alldeles ensam. Skränig Rix FM-radio fick vara mitt sällskap. Efter ett tag kändes det inte så konstigt, mest roligt och tufft! JAG KAN KÖRA BIL HELT SJÄLV! Jag kände mig duktig. Jag råkade mejja ner tre pensiosar på vägen, men det är inte mycket att bry sig om. såklart inte.

Min blixt var perfektas och så fin så! Jag funderar på att fota lite för Nightlife igen.. nu när jag kan köra själv mitt i natta och allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0