Skvallermössa

Idag har Frida och Emelie varit hos mig för att fixa med Lettlandbilder. Det blev bara A4-bilder tillslut och det känns bra. Jag hade visst med 22 av 30 bilder, det känns inte så bra. Jag vill att de andra ska ha massa mer bilder, det är ju inte min utställning! Nu får Emelie ta sig i kragen och visa mig några fler.

Jag har varit på julgranspludring idag och med Anna Kråk. Eller jag skulle på julgransplundring. Jag hade tänkt åka in till stan med Anna och sedan ta spårvagn upp till cirkusen. Men Anna fick aldrig i sig mat så det drog ut på tiden en massa. Julgranspplundringen började kl tre och kl tre var vi inne i stan. Jag begav mig ner till Resecentrum, men till min stora fasa gick det ingen spårvagn förns halv fyra. Vänta vänta i tågväntsalen plågandes av nåt jäkla tjutljud som gjorde hål i mitt huvud. Tio i fyra var jag på cirkusen, jag lyckades missa hela föreställningen med alla nya nummer jag ville se. Det blev bara diplomutdelning och fika för min del. Diplomen verkade vara väldigt uppskattade i alla fall!

Anna ligger och sover. Jag borde nog gå hem nu. Jag redigerade en bild på kråkan:

image150
image151
Orginalus. Mest tramsredigering, men den blev lite tuff ändå. Kent-ig enligt Anna.


Kommentarer

Postat av: emelie

Ska jag ta mig i kragen? Herregud..som om det är jag som har bestämt att vi ska välja dina bilder istället för mina...De bilder jag tagit med var mina bästa bilder, fine om ni inte gillar dem, men ta dig själv i strumpan eller nått...

2008-01-28 @ 16:50:34
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: Moa

Ja på sätt och vis har du ju gjort det, du har ju inte direkt protesterat vid de val vi har gjort. Och nej, jag tycker inte att det är dina bästa bilder. Jag har sett bättre bilder från Lettland som du har tagit, därför vill jag ha ett större urval. Det är ju inte så att jag är arg på dig, jag sa bara att jag ville se fler bilder.

2008-01-28 @ 22:14:03
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0