Mördarautomaten.


Isak är sur.
Jag lånade hans bankkort för att jag skulle ta ut pengar åt honom och sedan köpa snus och kaffe.
Men bankomatjävlen käkade upp kortet utan anledning. Jag han inte ens skriva in koden.
Grejen var att jag inte visste åt vilket håll kortet skulle in i automaten, eftersom det inte fanns någon pil på det. Så, antagligen lyckades jag få in det åt fel håll, vilket inte gillades av automaten.
"Vänligen vänta..." stod det. Sedan såg jag inte det kortet något mer. Det bara slank in och kom aldrig mer ut.

Så Isak ringde till Nordea som spärrade hans kort och skickade ett nytt som kommer om 3-4 dagar. Tills dess är han låst i Norrköping och snyltar på mig och Samuel, eftersom han inte har några pengar över huvud taget. Jävligt bra.
Men bra att han stannar ett tag till i alla fall.


Kommentarer

Postat av: michaela

HAHAHA. vilken tabbe

2008-07-15 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0