Stötar och svullna ögon.

Jag är seg i huvudet.
Men det här hände i tisdags i alla fall:

Jag och Emelie var på besök hos Rebecka i Östra Husby.
Därmed såg vi hennes föräldrars nya hus för första gången.
Mycket vackert! Men lite öde...
Så öde att jag och Emelie hade svårt att hitta.


Skitsnyggt inrett.

Emelies öga var creepy.

Vi åt supergod grillad mat och blåbärssmulpaj till överrätt.
Mumsfillibabba!!! Sedan var jag svullen om magen...

Vi var på vandring genom hagar och träffade på hästar.
De hade läskiga saker för ögonen.

Hästarna fick elstöt och flydde i panik.
Jag blev nog räddast av alla.

Vi begav oss till stallet...

... för att hälsa på Rebeckas häst Pija Mija. Eller vad den nu hette.
Tydligen skadad och väldigt smal.

Sedan minns jag inte alls vad vi hade för oss.
Hem kom vi i alla fall, även om Emelie hade lite problem med vägen.
Trodde att vi skulle höger i en rondell när vi skulle till vänster till exempel.
Undrar vart vi hade hamnat då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0