Blä, blä blä!


Åh! Jag är så galet trött och mår pissbajs hela tiden!
Jag blir galen på det här!
Det kliar av pollen i varenda kroppsöppning... nästan. Halsen gör ont, jag hostar, huvudet värker, snorisnor.
Jag har nån sorts kli/värk i varenda led känns det som. Och så är jag helt gråtig och blir nedstämd för minsta lilla. Jag har ingen kraft i min kropp. Det har jag inte haft på länge. Säkert någon infektion.

Imorrn ska jag till doktorn för mina pollenbesvär. Igår kunde jag inte sova för att det kliade överallt. Jag gnuggade mig i ögonen så att de blev helt röda och svullna.
Idag har det ändå varit ganska bra. Och mamma har köpt en massa medicin, så jag vet inte vad jag ska göra hos doktorn riktigt.
Jag får väl ta upp allt annat. Allt det som gör att jag inte har lust med någonting.

Jag skulle till doktorn idag egentligen. Jag försökte få med min syster som har väldiga problem med hosta. Som hon haft i en och en halv månad nu. Det låter som att hon ska hosta ut magen. I alla fall tog det en väldig tid att försöka få med henne, sedan var jag tvungen att skjutsa henne på min cykel, tog också tid. Dessutom glömde hon en massa saker hemma, så vi fick vända om. På vägen störtregnade det så att det piskade på huden och man inte såg någonting.
Vi kom försent med en kvart. Så det blev inget besök där. Så, det får bli i morrn bitti i stället - ännu en tidig morgon.

Nog med klag. Idag har jag träffat Annas Marcus för första gången. Det var mycket trevligt, men han var blyg!
Sen såg jag och Anna på Van Veeteren i 3 timmar - Flickan med födelsemärket. Ett fall som aldrig tog slut, lite segt, men bra.

Adjöss. Nu ska jag se om jag kan sova utan att snora ihjäl mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0