Nakna män.

Igår försvann hela dagen på en scenshow på Bönergården i Finspång. 12-18 var jag hemifrån, med något som jag trodde skulle ta ett par timmar. Men, förutom lastandet av rekvisita, så var det riktigt roligt. Ett väldigt fint ställe precis vid en sjö, med cafe, servering och mysig badplats. Vi spelade beachvolleyboll i väntan på uppträdandet ,vilket var sjukt kul, även om alla var ganska kassa...


Jag uppträdde med salto och Lekmännen och jag och Lovisa klarade ett trick som vi bara fixat en gång tidigare på föreställning. Roligt att uppträda med glad och trevlig publik!

Därefter var det bara hem och duscha, sedan bar det av till Rebecka för drinkkväll med tjejgänget.
Åh, vad kul vi hade! Och oj vad många goda och äckliga drinkar vi gjorde! Campari är ingen höjdare direkt.
Emelie fick en massa presenter, alla med snopptema - en hoppande snopp, en äggastekarform i form av en snopp, iskuber i snoppform, en kortlek med nakna män och plåster med en grabb som visar rumpan... Fånigt men roligt! Det ska självklart med till Australien!
Vi hade mycket kul med den där kortleken sedan... Det blev en hel del kommentarer om killarnas utrustning och utstyrsel. Men direkt snygga var dem inte.
Vi spelade kortspel och vid ett kort skulle man komma på en regel. Jag bestämde att man var tvungen att säga "Underbara Gusten!" efter varje mening, annars var man tvungen att dricka fem klunkar. Det var grymt kul! Särskilt när Gusten inte är särskilt underbar...
Vi snurrade flaska och frågade ut varandra om diverse pinsamheter, gällande sex framför allt. Mycket roligt fick man reda på, till exempel att... Nej! Inga avslöjanden här inte.
En riktig tjejkväll helt enkelt. En mycket lyckad sådan.

Snor två bilder från Emelies blogg:

Emelie censurerar bra.


Vi drog vidare till Otten och dansade loss till dålig musik, Frida blev trampad på foten så att blodet sprutade och vi letade Jägerhalsdukar. En störd kille kom och satte sig vi vårt bord. Han bara sig sig ner och ville att vi skulle fråga vad som helst. Andreas hette han, 21 år från Colombia och Västerås. Han garvade loss till Saras och Beckas planer om stuntskola i London och försökte demonstrera hur ett stuntfall skulle gå till. Grymt rolig kille, men sedan kom en annan kille och förstörde allting.
"Du är sjukt äcklig!", sa han till Andreas, som inte hade gjort honom någonting över huvud taget.
Såklart blev Andreas förbannad och slog till honom på käften. En vakt kom, öl spildes ut över mina ben och jag försökte ropa till vakten att ta bort den idiotiska killen. Blä. Fan vad jag hatar sådana människor.

Det var ändå en lyckad kväll. Orkar inte bry mig om personer som förstör. Vi hade i alla fall kul ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0