Midsommar


Det blev en tur ut till Sara i Skärkind där det grillades, dracks och lektes med hästarna.
På vägen dit körde Becka ut på väggrenen på motorvägen när hon spanade efter en älg. Hon höll dessutom på att köra på en bil som blev puttad vid sidan av vägen, för att hon tittade åt ett annat håll.
Vi kom fram i alla fall.


Emelie var söting midsommar/hulahula-krans.

Jacke, Jonas, Henka och Jonas.

Grabb inne på toaletten.
Sara och kissekatt.


Lite bilder jag fotat med Emelies kamera...(snodda från hennes blogg):
Den kameran vandrade runt en hel del, till allt möjligt lustigt folk som inte fattade särskilt mycket av alla inställningar.

Emelie var läskig med grön dricka. Den såg ut som nån sorts målarfärgsblandning, men enligt henne var det endast apelsinjuice, blå likör och vodka.




Vi klappade hästar i hagen, samt pimpade en med Emelies midsommarkrans.
Snyggt, eller hur?
Jag var en smula rädd, vilket kanske syns på bilden...
Dessutom gör jag mojjepose med armen.

Precis innan vi skulle gå hem så gick jag förbi vardagsrummet. Det var ganska mörkt, så jag såg inte vilka som satt där inne (jag var väl lite drucken också), bara att det var två personer som glodde på TV.
- Varför sitter ni här och häckar?! sa jag, när jag fick syn på vad jag trodde var Peter.
- Ehh.. varför inte? svarade Saras mamma.

Inte lite pinsamt att säga så till hennes föräldrar...
Det blev i alla fall en lyckad kväll, trots att Becka kör som en tok och diverse pinsamheter!


Kommentarer

Postat av: michaela

Han du inte vet namnet på är Henka. Världens mysigaste pöjk

2008-06-22 @ 22:03:46
Postat av: emelie

hahaha..jag önskar att jag hade hört dig prata med föräldrarna..

2008-06-23 @ 09:51:01
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha det hade jag också velat höra :D Men dom har inte sagt något iaf :P

2008-06-23 @ 15:42:55
URL: http://sochr.blogg.se/sara
Postat av: Viktor

Jävlar va otippat. Jag firade midsommar i Bostorp (alldeles i närheten av Skärkind). What are the odds?

2008-06-23 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0