Onsdag.

Under studentveckans tisdag hände inte speciellt mycket alls.
Det var bara någon timmes sittande i Folkparken, sedan inget mer med det.
Därför går vi direkt över på onsdagen.

På kvällen blev det dags för mysig middag på Durkslaget med klassen och vår favoritfröken mentor Marie.

Emelie är glader, Sara är mysko, Becka är glader. Sara är glader och resten är mysko.
Marie skriver i allas mössor och Carro stör med bamsekameran.

Emelies mat såg god ut, Carros likaså. Min mat var god - kyklingwok med någon sås och nudlar.

Det var väldigt roligt att alla från klassen faktiskt var där. Att alla kom för att umgås någon gång på student veckan i alla fall. Det var väldigt trevlig stämning och god mat! Gå dit och käka, vet ja´!

Sådär, nu har ni fått veta allt om dessa härliga två veckor!
Och jag har skrivit ner allt så att jag inte glömmer denna tid det minsta!

I morgon är det avslutning för hela skolan på Renströmmen.Tjoflöjt!


Kommentarer

Postat av: emelie

Måste bara få kommentera dina faktafel, sån är jag. Alltså, hela klassen var inte med och jag tvivlar på att Carro åt skaldjur.

2008-06-09 @ 17:40:33
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: Moa

Ojojoj, jag skrev visst fel! Det var Maries tallrik, såklart. Och jag tvekade lite om det där faktiskt, var Jockarna med? Men Joel var med i alla fall och det var väl det jag tänkte mest på. Det kändes bra.

2008-06-09 @ 18:13:20
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0