Onsdag.

Klassen samlades i Vasaparken där vi lekte dricklekar, rumpcharader och babblade om allt möjligt.
Ursäkta bildkvalitén. Min lilla skitkamera som inte duger till särskilt mycket mer än festbilder och knappt det.

Jag, Sara, Emelie och Becka hade våra monstertröjor på oss.
Men jag verkar inte blivit fångad på bild idag.


Rumpcharader. Frida gör bokstäver med rumpan och vi gissar ordet! Sjukt roligt!
Speciellt Fridas trippande steg i vingliga klackskor.

Jag stötte på Icka, Mickis och Angelica.

Vi drog hem till Elin för förfest innan det bar av till Sveaskeppet mittemot.
Jag och Emelie skrev dessa blogginlägg - här, här och här.


Sveaskeppet var roligast på länge. Kungsgårdsafton med kareoke. Helt sjukt mycket folk, även från andra skolor. Det var helt proppfullt och man fick knappt plats på dansgolvet. Otroligt mycket roligt folk jag kände var där och vi dansade hela natten lång. Kareoke till "Fångad av en stormvind" och massdans till "Macarena".

Jag fick reda på att Ickas Linus egentligen heter Valentin, i alla fall enligt hans studentmössa och körkort, även om Linus tydligen är hans tilltalsnamn.

Emelie filmade mig på toaletten, men det tänker jag inte visa här. Även om det är en smula roligt.


Jag och Frida cyklade hem strax efter 3 på natten. Då var det ljust som på eftermiddagen.


Kommentarer

Postat av: emelie

Vad filmade jag på toan? Jag vill se..

2008-06-03 @ 13:33:33
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0