Sp, spmp, spmp, SPMP3b!


Åka flak!


Snyggare flak får man leta efter.

Nu far vi!


Min fula nalle som farmor ritat morrhår och ögonbryn på...Frida, Joel och Marie.

Det här var å sjukt kul! Vilket minne! Jag har nog aldrig guppat och skrikit så mycket i hela mitt liv, något som min hals klagade lite på sedan. Menmen, det var det värt!
Glöm inte att titta på filmen som jag la upp i förrförra inlägget!

Mottagning och middag hemma:

Jag håller i champagnekorken som jag råkade vrida loss. Massa supergod mat! Jag ser gigantisk ut bredvid lilla farmor som ville se min balklänning. På mig har jag ett halsband som min morbror gjort.

Jag fick finfina presenter. Av familjen en picnicfilt att ha på utebio i sommar (men huvudpresenten var ju objektivet). Av farmor och farfar fick jag först en låda med en penna som det stod "Moa" på och en adressbok. Sådant som man hade när man var 7 år. Farmor tror jämt att jag är så liten. Men sedan hittade jag ett kuvert med 1000 kronor i! Av Stockholmssläkten fick jag ett par jättefina örhängen och av Åbysläkten halsbandet på bildet.

Det blev en massa båldrickande och smygdrinkar på rummet. Sedan bar det av ut med klassen. Farfar fick för sig att Hugo var en restaurang och ville följa med mig dit. Men se, det fick han icke!


Heeeemska bilder.

Först hängde jag med Sara och Becka på Otten, innan de andra dök upp. Vi hade tänkt dra till Hugo, men där var det inte en kotten. Otten var för en gångs skull riktigt roligt, med bra livemusik på uteserveringen och galna trumkillar som marscherade förbi. När klockan slog tolv gick vi över till Hugo som nu var helt proppat med folk. Minus för dyrt inträde på båda ställena, 120+100 kronor... Vi mötte Klara, Karin och Frida och en del annat folk och dansade loss till gamla rocklåtar. Men det blev rätt tröttsamt efter ett tag, dåliga djs denna kväll.

Kvällen började riktigt bra, men sedan blev det svårt att hålla ihop och vi tappade bort varandra hela tiden. Ett tag var jag helt ensam och visste inte alls vart de andra tagit vägen. Så kvällen blev mest till ett letande efter folk att hänga med. Lite tråkigt, men jag har en massa andra roliga utekvällar denna vecka att se tillbaka på! Synd att Emelie blev sjuk också och åkte hem direkt... Vi hade otroligt kul på dagen i alla fall!


Kommentarer

Postat av: rebecka

hahhaha jag håller med om att korten från otten var riktigt hemska..mina håller ungefär samma klass dom med..:P

2008-06-11 @ 18:55:31
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0