Crash bom bang!

Jag åkte för att hämta Malin i stallet. Förutom att jag åkte utan backspegel och lyckades glömma plånboken med körkortet hemma, så höll jag på att ta livet av mig. Eller det kändes så.

När jag ska svänga in mot stallet från Gamla Ö-vägen är det en läskig vänstersväng. Nu lyckades jag få fyra mötande bilar, så att jag var tvungen att ställa mig mitt i vägen och vänta på att de skulle passera i 70 km/h. Samtidigt kommer en bil bakom och i stället för att vänta bakom mig och låta mig köra över, så viner den om mig på högersidan. Skitnära. I 90 km/h minst! Det kändes som att de skulle pressa ihop mig och köra på mig samtidigt från varsitt håll. Jag höll på att kissa på mig. Fy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0