Det kommer smygande


Jag drömde om Björn Gustafsson inatt. Fan.

Jag vet inte. Det är pinsamt det där på något sätt. Jag är trött på att drömma om kändisar, ett tag var det Darin...

Det var en bra dröm i alla fall. Även om det enda jag kommer ihåg just nu är att vi sprang runt på ett stort företag. SVT troligtvis. De som jobbade där sa åt oss att vara tysta. Vi sprang runt och knuffade på varandra och runt i cirklar i armkrok. Som små barn. Men det var skojigt!

Jag vaknade. Somnade till igen, drömde att jag raggade upp honom på krogen. Genom att säga att jag hade drömt om honom... och att vi båda har vart mellanakt i Melodifestivalen. Hur han nu skulle tända på det? Men det är ju sant faktiskt. En gång för en massa år sedan, när en deltävling gick här i Norrköping. Då var jag utklädd i någon slags vit rymddräkt och byggde pyramider. Sexigt.



Från Parlamentet i måndags. Inte så jättebra egentligen, förs vid 03.09, där händer det grejjer. Lille björn börjar gråta... Och han gör det så jäkla bra!
Världens tår får han fram. Det är så att man börjar gråta själv.
Nye Soran var grym han med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0