Girls night out


Åh! En helt underbar utgång med Becka igår! Hon lyckades tvinga mig från min sega dator ut till Deli och Hugo för en partykväll.

Men, som vanligt skulle jag stöta på problem innan jag var framme. Som alltid skulle jag backa ut bilen från garaget, men på något vis backar jag helt snett, så att ena backspegeln pressas mot garagedörren och flyger av! Jävla Idiotmoa. Jag förstår inte alls vad jag tänkte på.. hur svårt är det att backa rakt bakåt? Inget jag har några problem med alls i vanliga fall.

Jag gick in och förklarade mitt lilla missöde för pappa, som blev lagom glad. Jag får betala verkstadskostnad själv om det behövs. Jippie liksom. Spegeln var sprucken och bakstycket lossande.

Väl hos Rebecka var jag på bra partyhumör i alla fall. Vi startade upp med hemska "Alla som inte dansar är våldtäcktsmän" och fixande med hår och sminkning. Sedan bar det av till Deli för att dela på en ciderkanna och en varsin shot.

Vidare till Hugo. Det var helt sjukt mycket folk, grymt bra musik och världens drag. Roligaste utekvällen på länge, trots att vi knappt kände några där. Folk släppte verkligen loss.

Det var något konstigt tema, med en massa ballonger i taket som folk försökte få ner hela tiden och kasta på varandra. En mängd grabbar med hattar fanns det, som Becka försökte få ner hela tiden och kasta till mig.

Vi träffade på en dryg grabb, Lasses. Han gav Becka tre alternativ att gissa på när hon frågade hur mycket klockan var. Becka gissade fel till sista försöket, vilket Lasses mobbade henne för hela kvällen. Haha, han var rolig, men lite läskig också faktiskt. Han lyckades lista ut att vi gick på Kungsgård och Samhäll-Media, på andra gissningsförsöket (efter frisör-linjen...). Ser vi typiskt Samhäll-Media-aktiga ut eller?

Efter en väldigt massa dans tills de stängde, bar det av hem till Becka för en god natts sömn. Först var hon bara tvungen att visa mig en massa hemska gamla festbilder som hon hade tänkt skicka in till KGB-katalogen. Fy för Peking Fanz-festen och pulkaåkningen säger jag bara...


Kommentarer

Postat av: Nina Oh

Musiktipset: Lyssna på debutalbumet "Nina Diva"
www.ninadiva.se

2008-03-23 @ 22:30:26
URL: http://www.ninadiva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0