Idolrederi


Imorgon ska jag på Idolparty i Flygeln.

Finalisterna som är kvar i Idol ska uppträda! Åhh Alice, Lars, Johan, Kevin! Alice ser jag framförallt fram emot. Bara hon inte åker ut.  

Det blir riktigt kul! Folkbladetreportage såklart. Det är helt sjukt att jag får göra sådana här saker egentligen. Jag har tur med kul jobb i alla fall!



Nu är jag med Anna hemma hos Robin och ser på Redieret. Sannerligen komiskt. Robin brukar man typ förknippa med svart, hårdrock och tatueringar, så Rederiet känns lite otippat. Åh vad alla är sjukt dåliga skådespelare!  Robin vet vad varenda manniska i serien heter. Anna är full och ramlar omkring, pratar om judenäsor i telefonen och lägger sig i badkaret. Roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0