För sista gången.


Gah! Sista träningen idag.
Jag tycker inte om det sista. Saker som måste göras för sista gången nu.
Samtidigt betyder det att vi snart är påväg.
Jag träffade en massa folk för sista gången. Jag kommer att sakna er och tänka på er en massa, hela Olana och alla andra jag känner på cirkusen!

När jag kommer tillbaka kommer alla nummer i princip vara helt klara och jag hoppas för fasen att det blir riktigt bra nummer till i sommar! Utan mig.
Vitolds verkar vilja ha med mig i Olana ändå, men vi får se hur det blir med den saken.
Kanske kommer jag inte hem till sommaren ens. Men det hoppas jag.
Eller gör jag inte det, så hoppas jag väl inte det. Då vill jag ju vara kvar på resande fot av någon anledning.
Blabla, nu blev det rörigt.
20e maj har vi bokat flygbiljett hem från Sydney i alla fall, men den går ju att ändra som sagt.

Tjofjöjt, wish me luck alla cirkusfolk där ute!


Kommentarer

Postat av: Geccod

Lycka till och ha det så bra där nere nu! Glöm som sagt inte oss läsare av bloggen. ;-)

2008-11-17 @ 23:26:21
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till nere i down under! Hoppas du fortsätter blogga :)

2008-11-18 @ 07:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0