Hejdå Anna, Frida och Klara!


Träffade Anna för sista gången idag. Älskling! Åååååh vad jag kommer sakna dig!
Jag kan nog aldrig få en bättre vän.

Det blev party i mitt rum.




Sen kom Malin och jag blev omgivien av två mongon.

Malin ville gosa.

Det ville inte jag. Då blev Malin sur.

Det blev det en sista fika med Frida, Klara och så Emelie på Kuriosa istället. Det var meningen att vi skulle bli fredagsstammisar där ett tag, men vi lyckades aldrig riktigt. Trevligt att vara där igen i alla fall, men en smula sorgligt att säga hejdå.
Klara och Karin kommer till Sydney i slutet på januari, så då får vi träffa de i alla fall! Det ser jag fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0