Krull


Idag har jag klippt mig!...



...och fikat med Emelie!...

... och druckit Emelies favorit chailatte. Det blev ingen favorit för mig. Jag mådde illa...

...och tagit psykotiska bilder...

...och försökt träffa Emelie med kameran...

...och fotat mer hår.

Min dag!
Oh, vi gick in på Telia och träffade Jenny.
Jag fick ett gratis modem av henne och nu funkar internet igen!
Fast bara med nätverkskabel till min dator. Inte det trådlösa.
Pappa får hjälpa när han kommer hem snart.


Såhär var håret innan. Alldeles för långt, slitet och vildvuxet.
Men nu blev det lite väl kort kanske. Tur att der växer ut!

Sorry att bilderna där uppe är alldeles för röda och bilderna där nere för gröna/blå.
Photoshopjävel har slutat funka, så jag kan inte göra mycket åt det. Hemskt.


Kommentarer

Postat av: emelie

Saker som är fel med mig på bilden där jag har en mugg framför mig. 1. Jag har jätteläskig hudfärg, kanske borde jag skrubba ansiktet väldigt mycket. 2. Min lugg är för lång, jag ser ut som en hårdrocksgubbe, antingen klipper jag den eller drar den mer åt sidan.

2008-11-11 @ 22:01:14
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: Jenny

bra att det funkade :) för att få igång det trådlösa så kanske du behöver göra en inställning i routern.. så ring till zyxel (om det är en sån router du har) fast dem sägs ju vara väldigt otrevliga tyvärr.. hehe. Men de kan de ju va värt för att få det fungera. 020-312025 fast det har säkert Emelie redan sagt :) men prova!!



Ha de bra!

2008-11-12 @ 09:20:25
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0