Det är snart för fan!


Jag kommer hem på torsdag ifall någon undrade.

På torsdag är det bra två veckor kvar tills vi åker.
Tusan! Det är ju ingenting. TVÅ VECKOR! Helt galet.
Helt galet jäkla skitkul men lite stressande att det helt plötsligt är så snart.
Nu kom jag på en massa jag behöver fixa innan.
Det ska jag inte stressa er med.

Vi måste ordna en avskedsfest Emelie!
Ja, det måste vi faktiskt.
Jag har funderat en smula på om man kan ha det i cirkuslokalen,
om det inte finns någon som har ett bättre förslag?
Annars så kan jag ju bara säga att jag gillar det stället massor, såklart.


Kommentarer

Postat av: michaela

avskedsfest är ett måste annars blir jag lite less på er

2008-11-04 @ 11:09:55
Postat av: emelie

ÅÅh, kan vi inte ha maskeradavskedsfest? Jag vill klä ut mig...

2008-11-04 @ 12:58:36
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0